JP Studiokeramiikka Oy” toimitusehdot

JP Studiokeramiikka Oy:n verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 1.12.2016 alkaen

Verkkokauppa

JP Studiokeramiikka Oy FI0857807-7 Juhani Ahon tie 5, 73100 Lapinlahti.
Gsm: +358 40 5752685, info@jpstudiokeramiikka.fi,
myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille tai yrityksille Suomessa. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalvelun tarjoaa Verifone Finland Oy (0943819-9). Verifone Finland Oy on Finanssivalvonnan toimiluvan saanut maksulaitos. Maksutapahtumat toteutetaan Verifone Finland Oy:n suojatussa tietoturvallisessa maksuympäristössä. Pankki- ja korttimaksujen vastaanottajana tiliotteella sekä mahdollisilla korttilaskuilla näkyy Verifone Finland Oy, joka välittää maksut kauppiaalle. Muiden maksutapojen osalta Verifone Finland Oy toimii maksutapahtumatietojen välittäjänä, jolloin maksun vastaanottajana näkyy JP Studiokeramiikka Oy.

Verifone Finland Oy
Vantaankoskentie 14
01670 Vantaa
Asiakaspalvelu: 020-7535192
Sähköposti: kuluttaja@verifone.fi
www.verifone.fi

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitustavat ja -kulut

Tilauksesi toimitetaan postipakettina. Tilaukseen lisätään kulloinkin voimassa olevat postikulut automaattisesti ja ne näkyvät lopullisessa summassa.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 10 arkipäivää. Tuotekohtaiset toimitusajat ilmoitetaan tuotetietojen yhteydessä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Tilaajalla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.

Peruutusilmoitukseen sinun tulee merkitä nimesi, osoitteesi, tilauspäivä, tuote ja se tulee lähettää sähköpostilla osoitteeseen info@jpstudiokeramiikka.fi tai postitse alla olevaan palautusosoitteeseen. Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Liitä kopio peruutusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen. Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka.

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ole suoraan yhteydessä meihin. Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Palautamme maksamasi tuotteen summan kokonaisuudessaan 14 päivän kuluessa tuotteen saapumisesta meille mikäli se vastaa virheetöntä myyntikuntoista alkuperäistä toimitettua tuotetta.

Palautusosoite

JP Studiokeramiikka Oy Juhani Ahon tie 5 73100 Lapinlahti Finland Gsm: +358405752685

Poikkeukset peruutusoikeuteen

Peruutusoikeus ei koske asiakkaan toivomuksesta valmistettua tai muunneltua tuotetta.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme 30,00 € käsittelymaksun.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti sähköpostiin info@jpstudiokeramiikka.fi tai peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetuksen toimittaneeseen yritykseen.